giaz

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Viola - 8 april 2014 17:11

Vissa stunder i livet ör allt fruktansvärt. När ingenting gåt som man vill och allt är bara skit. Men ibland så är livet faktist ganska okej. Just nu är det en sån stund när allt bara flyter på.
Fick tillbaka ett musik prov idag. Det var ett lyssningsprov med låtar fav Mozart och dom där. Det är inte många prov jag känner att jag faktist kan få ett väldigt bra resultat på. Men det här provet var ett sånt. Det känndes som att jag hade koll på det mesta och ville värkligen lyckas bra på det. Hoppaddes på ett C men gissa vad jag fick...
ALLA RÄTT!!!!
Blev så stolt över mig själv vilket jag tycker man ska få vara ibland. Livet blir så mycket roligare om man fokoserar på dom bra sakerna istället för att haka upp sig på dom dåliga vilket är väldigt vanligt.

Idag åkta jag och mamma till rusta och tittade ifall dom hade kvar några Victoria´s Secret parfymer kvar vilket dom hade:) köpte två stycken eftersom min syster också ville ha. Jag ville ha en coconut passion men det fanns testern kvar så blev lite besviken. Men i andra änden av affären hittade jag en ståendes på en hylla. Någon hade väl ångrat sig och var för latt för att gå tillbaka och lämna den. Men det gjorde ju självklart inte mig något! Man kan snacka om tur!

Resten av dagen ska jag plugga inför ett fysik prov på fredag. Fattar typ ingenting så det är väl bara att plugga på. Sen blir det ju självklart tisdagsglass och "äntligen hemma" med familjen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards