giaz

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Viola - 27 april 2014 18:06

Dom sista veckorna innan sommar lovet, vi alla vet att det är dom som är värst. Det är dom veckorna allt ska in. Alla uppgifter, prov och redovisningar. Vet inte hur jag ska hinna med allt jag ska göra. Minst tio saker i varje ämne ju! Jag talar nog för oss alla när jag säger att skolan tar över livet. Man hinner ju knappt sova på nätterna!

Jaja! Idag har jag dansat Zumba. Jätte kul! Försökte att inte tänka på allt jag har att göra i skolan och bara släppa loss på dansgolvet.
När jag kom hem tog jag en dusch och år lunch. Man är så hungrig efter att man har tränat! Magen bara skriker efter mat. Sen försökte jag plugga lite. Gick sådär om man ska vara ärlig. Vissa dagar har man bara inte tålamod till atta plugga, och då är det ingen ide att försöka. Man lär sig ju ändo inget om man inte kan konsentrera sig ordentligt.

Imorgon är det måndag vilket betyder skola och stallet. Hoppas bara att jag blir klar med läxorna så jag har tid med stallet.

Nu ska jag käka pizza och fylla min mage!
Vi hörs:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards