giaz

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Viola - 21 april 2014 20:58

Nu är jag tillslut klar med läxan. Det tog bara hela dagen om vi säger så.
Imorgon är det skola... Slutar klockan tre och då ska jag ta en skön promenad med hunden i det förhoppninsvis fina vädret.
Får se om jag åker till stallet men jag skulle inte tro det. Får väl antagligen nya läxor redan imorgon som ska vara inne på onsdag eller något sånt. Sånt är livet...
Nu ska jag ta det lungt en stund innan jag går och sover.

Det har varit otroligt fint väder hela dagen! Över 20 grader och solsken. Så härligt!

Hittade den här stackars lilla humlan med en bruten vinge krypandes på altanen... Stackarn!

Av Viola - 21 april 2014 14:10

När det är så fint väder som idag är det bara att njuta. Så idag ska jag inte göra något mer än att plugga!

Imorgon däremot börjar skolan igen... Inte så trevligt att börja med ett seminariom eftersom jag måste plugga hela dagen idag för att ens bli godkänd. Men som sagt solen och det fina värder får det faktist att inte vara så hämst att spendera sista dagen på lovet med böcker i knät. Så det är bara att kämpa på antar jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards