giaz

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Viola - 24 april 2014 21:18

Idag gick jag ut på lunch rasten i skolan. Jag hade väldigt ont i huvet och kännde mig allmänt illamående.
Men jag bet i det sura äpplet och gick ut en sveng för att se om det fina värdet fick mig på bättre humör.
Bara av att kliva utanför dörren fick huvudvärken att försvinna! Det var så skönt att bara sitta där i solen, slippa alla människor som springer runt omkrin och skriker. Så om man känner sig nere eller om man inte kan konsentrera sig på det man ska så är det bara att gå ut en stund. Det hjälper tro mig!

Men iallafall. Idag efter skolan pluggade jag matte eftersom jag har en redovisning imorgon. Känner mig inte så värst förberedd men det får väl gå som det går...
När alla tal var lösta åkte jag till stallet för att gå på en föreläsning. Det handla om att nå sina drömmar och att inte ge upp pga en motgång. Det var väldigt lärorikt och intressant! Känner värkligen att jag kommer att ha nytta av allt som sas i framtiden.

Nu har Maria skickat bilderna från Let´s dance. Det var en helt fantastisk och oförglömlig resa!
Väntar fortfarande på bilderna som vi tog med Benjamin så dom kommer upp lite senare;)
(Vet att jag tittar in i fel kamera på bilden med Tony men Marias mamma tog kort från det hållet)

Nu ska jag gå och sova!
Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards