giaz

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Viola - 13 april 2014 17:52

Varför inte vara lite modig och visa en väldigt vacker bild på mig själv från en halloween kväll i staller för ca tre/fyra år sedan såhär på internet så hela världens befolkning kan se.
Gud vad tiden går snabbt! Känns som om det var förra veckan.

Av Viola - 13 april 2014 15:29

Äntligen hemma efter en jobbig dag i stallet.
"Vi i stallet" är en frågesports tävling om hästar. Iår var det Katrineholms tur att arangera tävlingen. Jag var en av dom som hjälpte till att leka lekar och laga mat. Jag tänker absolut INTE snacka skit om någon eller några men det finns människor som inte ser att anndra behöver hjälp. Jag stog som ansvarig för lekarna och en rundvandring runt våran anlegning. Men det slutade inte så oventat med att jag gjorde det mesta annat också. Men men det var ju iaf kul och det är väl det som räknas.
Nu är jag iaf helt slut efter att ha mättat 40 hungriga barn.
En väldigt rolig sak med detta var att ett utav vårat lag från trolldal (stallet heter så) kom trea!! Dom förtjänade det värkligen så jag blev väldigt stolt över dom!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards