giaz

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Viola - 12 april 2014 16:41

Äntligen har det efterlängtade påsklovet börjat! Den här veckan har varit så jobbig i skolan. Har pluggat varje dag och knappt hunnit sova.
Igår red jag ridlektion på O´mara. Det var väl inte det bästa lektionen jag har ridit... Vi skulle rida skänkelvikning från hörnet in till x och sedan rakt ut till spåret och byta varv. Varken jag eller O´mara är specielt bra på skänkelvikning så det gick väl lite sådär. Galoppen gick bra iaf. Jag släppte stigbyglarna så jag kunde komma åt henne ordentligt. Det gick mycket bättre och märktes på en gång.
När jag kom tittade jag på let´s dance. Allt känndes så anorlunda när man har varit där och sett hur allt går till!

Idag blev det en heldag i stallet. Har inte vart i stallet så länge på länge så det var bara att passa på att njuta.
Nu ska jag ha lite välförtjänt egentid med godispåsen. Är det lördag så är det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards