giaz

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Viola - 18 april 2014 22:58

Idag var det den årliga påskhoppet i stallet. Jag var självklart inte med ooch hoppade eftersom det inte riktigt är min grej. Men eftersom jag är en trogen medlem så var det bara att väcka liv i min och åka iväg till stallet. Sog vid insläppet och fick dela ut rosetter till alla duktiga ryttare. Väldikt roligt faktist!

Efter stallet tog jag en snabbdusch och åkte iväg till min faster och fika tårta. Hon fyllde år nyss nästan hela tjocka släkten var där.
Jag har inte träffat mina kusiner på länge så det var kul att få träffa dom!

Sen var det tacos och let´s dace framför TVn. Idag var det stackars Kenza som fick åka ut vilket jag tycker var väldigt fel! Hon är en av mina största idoler både som bloggare och person.

Imorgen ska jag och familjen hem till farmor och äta påskbord och MASSOR med godis. (det är ju faktist påsk så då tycker jag att man kan få äta hur mycket godis man vill!)
Men nu är jag helt slut efter en lång dag med mycket skratt!
Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsanhoppsan!
Jag är en tjej på 13 år som älskar hästar. På min blogg kan ni få läsa om vad som händer i mitt liv och andra roliga saker. Så stanna kvar och sprid vidare så ses vi!
Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards